Polityka jakości

Satysfakcja klientów

MCG Logistics od początku funkcjonowania na rynku TSL koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości usług. Nadrzędnym celem naszej działalności jest dbałość o satysfakcję Klientów.

Gwarancją realizacji naszej Polityki Jakości jest świadomość pracowników naszego przedsiębiorstwa, że każdy z nas odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług. Tylko ciągłe, efektywne i skuteczne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi na rynku transportowym.

Jakość zarządzania w firmie to głównie procesy. Nasze oparte są na najlepszych międzynarodowych standardach i praktykach. Wdrażanie najnowocześniejszych metod zarządzania logistycznego to pewność, że gwarantujemy wysoką jakość usług.

Joanna Kaczorowska – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Od 2004 roku w naszej firmie sprawnie funkcjonuje System Zarządzania Jakością oparty na ISO 9001:2000.

System ten jest zorientowany na ciągłe udoskonalanie oraz dostosowanie świadczonych usług do technicznych i ekonomicznych potrzeb naszych Klientów.

Na prowadzoną Politykę Jakości składają się

Skuteczne i efektywne zarządzanie firmą – poprzez sprawne funkcjonowanie i doskonalenie systemu jakości, zgodnego z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2000.
Wdrożony i funkcjonujący bez zastrzeżeń Zintegrowany System Zarządzania Jakością, obejmujący – ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000.

Standardy obsługi – sprawne działanie dla potrzeb i satysfakcji Klientów.

Dbałość o intensywne szkolenia pracowników biurowych oraz kierowców.

Bezwzględna terminowość dostaw, również dostaw „Just in Time”.

Elastyczność działania – pomoc w realizowaniu i usprawnianiu przedsięwzięć oraz znajdowaniu alternatywnych rozwiązań logistycznych.

Nowoczesny, rozbudowany i wszechstronny tabor, spełniający normę ekologiczną EURO 6.

Bezpieczeństwo – satelitarna identyfikacja pojazdów (GPS) – umożliwia pełny nadzór nad użytkowanymi pojazdami oraz kontrolę i weryfikację kosztów eksploatacji, jak i również czas, i miejsce ich pracy.

Podnoszenie jakości usług poprzez dynamiczny rozwój firmy (inwestowanie w infrastrukturę biurową i informatyczną oraz zaplecze techniczne i magazyny).

Budowanie zaufania naszych Klientów (małych firm i dużych koncernów).