Polityka jakości
satysfakcja klientów
MCG Logistics od początku funkcjonowania na rynku TSL koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości usług. Nadrzędnym celem naszej działalności jest dbałość o satysfakcję Klientów.
Gwarancją realizacji naszej Polityki Jakości jest świadomość pracowników naszego przedsiębiorstwa, że każdy z nas odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług. Tylko ciągłe, efektywne i skuteczne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi na rynku transportowym.
Jakość zarządzania w firmie to głównie procesy. Nasze oparte są na najlepszych międzynarodowych standardach i praktykach. Wdrażanie najnowocześniejszych metod zarządzania logistycznego to pewność, że gwarantujemy wysoką jakość usług.
Joanna Kaczorowska – Dyrektor ds. Kluczowych KlientówNa prowadzoną Politykę Jakości składają się:
- Skuteczne i efektywne zarządzanie firmą – poprzez sprawne funkcjonowanie i doskonalenie systemu jakości, zgodnego z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2000.
- Standardy obsługi - sprawne działanie dla potrzeb i satysfakcji Klientów.
- Elastyczność działania - pomoc w realizowaniu i usprawnianiu przedsięwzięć oraz znajdowaniu alternatywnych rozwiązań logistycznych.
- Wdrożony i funkcjonujący bez zastrzeżeń Zintegrowany System Zarządzania Jakością, obejmujący - ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000.
- Bezwzględna terminowość dostaw, również dostaw „Just in Time”.
- Odpowiedzialność za środowisko – ISO 14001.
- Stosowanie wymogu pełnego ubezpieczenia przewoźnika.
- Bezpieczeństwo - satelitarna identyfikacja pojazdów (GPS) - umożliwia pełny nadzór nad użytkowanymi pojazdami oraz kontrolę i weryfikację kosztów eksploatacji, jak i również czas, i miejsce ich pracy.
- Dbałość o intensywne szkolenia pracowników biurowych oraz kierowców.
- Nowoczesny, rozbudowany i wszechstronny tabor, spełniający normę ekologiczną EURO 6.
- Podnoszenie jakości usług poprzez dynamiczny rozwój firmy (inwestowanie w infrastrukturę biurową i informatyczną oraz zaplecze techniczne i magazyny).
- Budowanie zaufania naszych Klientów
(małych firm i dużych koncernów). - Stosowanie zasady fair play wobec konkurencji.
- Osiąganie konkurencyjnej pozycji firmy.